Om de museumpas cadeau te doen, kan je een cadeaubon schenken. Met zo’n bon kan de gelukkige een nieuwe museumpas bestellen als ze nog geen museumpas hebben, of een bestaand abonnement hernieuwen.
Wanneer je in plaats daarvan toch een nieuwe fysieke museumpas hebt (omdat je deze bijvoorbeeld cadeau hebt gekregen), dien je deze kaart opnieuw te registreren.
Het is niet mogelijk om het abonnement van de ene museumpas over te zetten naar de andere museumpas. Iedere museumpas heeft een abonnement dat niet overdraagbaar is. Als de geldigheidstermijnen van beide museumpassen overlappen, dan kunnen we hier helaas geen verandering in brengen.
Wanneer je hiervoor hetzelfde e-mailadres wenst te gebruiken, kan je contact opnemen met onze helpdesk door onderaan dit artikel een aanvraag in te dienen:
We vragen je vriendelijk om meteen de kaartnummers van de oude en de nieuwe museumpas door te sturen, en het e-mailadres waarmee je de nieuwe museumpas wil registreren.
Onze medewerkers zorgen ervoor dat je ditzelfde e-mailadres kan gebruiken om je nieuwe kaart te registreren.