- Gebruik je de digitale museumpas in de museumpas-app of via je museumpasprofiel in ‘Mijn museumpas’?
Diefstal of verlies van je digitale museumpas hoef je niet aan te geven. Als je een nieuwe smartphone hebt, download je de museumpas-app opnieuw en meld je je aan met het UiTiD verbonden aan je museumpas.
Weet je niet meer welk UiTiD verbonden is aan je museumpas? Dan vind je hier meer informatie terug.
- Gebruik je de fysieke museumpas?
Voorlopig kan je nog steeds de deelnemende musea bezoeken door gebruik te maken van je digitale museumpas in de museumpas-app, of in je museumpasprofiel. Alle geregistreerde gebruikers beschikken naast de fysieke pas ook over een digitale versie in hun museumpasprofiel.
Indien je fysieke museumpas reeds online geregistreerd werd, kan je bij een volgend bezoek aan een deelnemend museum voor maximum 5 euro een nieuwe kaart bekomen op basis van je geboortedatum. Je verloren fysieke museumpas wordt op dat moment automatisch geblokkeerd en je profielgegevens worden overgezet naar de nieuwe kaart.
Was jouw fysieke museumpas nog niet geregistreerd, of twijfel je of deze reeds geregistreerd was? Neem dan contact op met de helpdesk door onderaan dit artikel een aanvraag in te dienen:
Geef zo veel mogelijk details over je aankoop (bestelnummer of betalingsbewijs van aankoop). We kijken dan of we je verder kunnen helpen met een nieuwe kaart.