Wanneer je een voucher- of kortingscode ontving, kan je deze enkel inruilen op onze website.
Het is niet mogelijk om deze code om te ruilen in de deelnemende musea.
Ik heb nog géén museumpas en wil met mijn voucher een nieuwe museumpas bestellen:
- Ga naar onze website en klik op 'Bestel je museumpas'
- Klik op 'Waardebon of kortingscode' (als je meerdere codes hebt, voeg je deze één voor één toe)
- Zet de teller van het aantal standaardmuseumpassen op '0'!
- Vervolledig de bestelling door je gegevens aan te vullen
Ik heb reeds een museumpas en heb een voucher waarmee ik mijn museumpas kan verlengen:
- Meld je aan op je museumpasprofiel op onze website
- Op je museumpasprofiel ga je naar 'Mijn abonnement'
- Klik op 'Waardebon of kortingscode' en voeg je code in
- Klik op 'Inwisselen'
- Ten slotte klik je op hernieuwen
! Ik krijg een melding van een 'hangende betaling', wat nu? Je code werd tijdelijk geblokkeerd. Probeer dit later opnieuw, maar let erop dat je eerst op 'Waardebon of kortingscode' klikt en daarna pas op 'Bestellen/Hernieuwen'. |